Saturday, February 23, 2013

Team Building 2013

Assalamualaikum & Hi everyone! :D

Lama dah x tulis blog..minggu ni baru start masuk keje after 1 week cuti..hehe..so,keje memanglah sangat banyak! -,- dengan nak kena siapkan Final Report internship lagi..uihhh pening! But its ok, insya-Allah, I'll get through this bravely & awesomely! :D wahh ayat tough gittew..

Anyway,back to the main topic..yesterday, Friday, department QA of PLLC ada team building at Traders Hotel..tapi hotel tu kat area Komtar..jauh kat town & I never drive there! Gila penakut ok! Haha
So,arrange with engineer REL,Fara tu utk pergi dgn dia..she nicely says wanna fetch me at home..tp abeh tu dia nak balik kampung in Jitra terus..so,I arranged with my SV cakap nak balik dgn dia & she says she send me balik rumah terus..ingat nak suruh dia drop mana-mana & ibu g amek je..hehe..rezeki jgn ditolak :P


For this team building kami makan & makan..sampai-sampai makan breakfast..then,ada group activities discussing about our management (well, x faham sgt..haha) & have lunch..yummy! :P seronok ooo makan2! Dah la ada sushi..marvellous! Oh my calorie :D heee

Then,balik sampai rumah at 2pm..it was awesome..at least merasalah how becoming part of an awesome organisation ;) I'm a grown up! A career lady wannabe ok :P
So,that's all about my team building..

Balik tu ibu cakap nak g tido at my sis house in Simpang Empat..so,we go culik the kids at their school & go to their house..haha..miss them kot dah berapa hari x jumpa!



Pergi-pergi depa nak install Astro Beyond siap ada Movies & Mustika pack! Memang seronok laa tengok tv..haha..dengan suka hatinya tido kol 3 pagi then hari ni susah nak bangun -,-

So,that's all for now..

Assalamualaikum! :)

No comments:

Post a Comment